Wednesday, April 1, 2009

Nöjd? Nöjd! Nöjd.

.

Jag tänkte att jag skulle skriva om mina framsteg här så att ni får ta del av dom! Idag började jag med en PW på 40 minuter. Jag brukar sikta på en halvtimme, men när man väl kommer ut så går det av bara farten, dessutom är det svårt att beräkna hur lång tid en "omväg" tar :P Jag var nära att ligga kvar i sängen istället imorse men då fick jag nästan skäll av mig själv!

Sen tänkte jag att jag skulle dra ner lite på kolisarna, så jag har mest ätit KÖTT å sallad, keso och ägg. Gröt till frulle och frukt till mellis.

Idag har det varit en bra dag, även om jag har kännt mig lite slö i huvet. Det försvinner när man måste koncentrera sig på jobbet! Idag var det en kund i salongen från förra veckan som bara vart inne för att berätta att hon var jättenöjd!
Ah, då blir man såå glad!! Det är kanske något man skulle ta efter mer.. prisa dom som gör ett bra jobb o bra service, visa mer uppskattning! Uppskattning är underskattat!

Sen är det bara en grej som stör mig, att det är så sjukt många som inte kan stava! Inget ont mot dom, dom kan väl inte hjälpa det, men sög deras svenskalärare eller lider bara typ halva svenska befolkningen av dyslexi light? Anyway.

Imorgon är jag ledig och då ska jag nog sola, promenixa, träffa kompis och kanske utföra lite gratisshopping? Ibland har man benefits helt enkelt! SÅV GÅTT .



Jag bjussar på denna;

1 comment:

(Favvis)Maria said...

Du är för jävla rolig!