Sunday, April 5, 2009

Darin!?

.

Ja. Darin. Hans singel Run away är såå bra.
Ord jag aldrig trodde skulle passera mina läppar.
Men ibland händer oväntade saker.
Så är det bara.
Fast hans andra låtar suger.

Denna helgen har varit ganska så.. fylld med jobb.
Men igår när jag gick från jobbet vid 18tiden så sken solen och det var varmt, det var härligt!
Becca kom hem till mig och vi gick en runda och drack kaffe på uteservering.
Sen hyrde vi Death race, mest för att det är <3Jason Statham<3 som spelar huvudrollen.. <3<3<3<3<3<3
Vi kom fram till att han måste ha pumpat mer än nånsin inför denna filmen.. And we like it!
köttig film med ett kärleksfullt budskap i slutet. Låter ju vettigt?
Ni får kolla själva så hajjar ni!

Idag vart det familjemiddag hemma hos mig efter jobbet!
Alla utom den minsta (yngsta) tomten i familjen.
Hade väl andra skitnödiga planer vad vet vi!
Som vanligt när di gamle kommer på besök så blir det en massa gjort.
Fått gardiner till köket, nytt tyg till stoldynorna, hängt upp lampor och tavlor.
Vissa saker behöver jag ju inte ens hjälp med, det är bara det att jag liksom kanske inte får röven ur vagnen på egen hand.

Jag har ju ett funktionshinder som jag slåss mot varje dag.
Nä herregud, skämt åsido..
Jag är nog i behov av en lång djup sömn nu känner jag!

Bilder imorn!?

PUSSÅLÖV

.

No comments: