Monday, April 6, 2009

Nästa mål?

.

Sitter och tar igen mig efter en joggingrunda in ze sunshine..
Nu har stoppljuset till ansikte lagt sig lite och hjärtat bultar normalt igen, men precis när jag kom hem så var jag rätt slut, jag hade nämligen joggat/sprungit i ganska exakt 43 minuter! (ja i sträck!)
Så jag har nått mitt mål.
Vad ska jag nu ha för mål.. ska fundera ut nåt bra.

Jag är ledig idag och imorron!
Solen strålar, det är ganska varmt, och jag är glad!

Här är lite bilder från senaste; morgonkaffe i parken, lite hemmafix









.

2 comments:

(Favvis)Maria said...

Shit så duktig du är! Jag har börjat gå ut och gå med min stegräknare! Så jävla nice nu när vädert är fint!

Josefine said...

Bra jobbat tjejen. Längtar tills på onsdag då vi ska ses. Fina bilder från din lägenhet. Så mysigt med fikan i solen