Tuesday, April 28, 2009

MY face in your face!

.

Det har varit två bra dagar!
Trevliga kunder, utan mina nöjda kunder är min talang helt wasted.
Igår trollade jag faktiskt, utan att ens behöva leta efter trollstaven först.
Det är ändå inte lönt att leta efter den jävla trollstaven för den FINNS INTE.
HAHA.
Ettplusett och ni fattar säkert vad jag menar.

Vi hade en praktikant från skolan hos oss igår och idag.
Helt plötsligt ska man stå och förklara vad man gör.
Och varför.
Undrar om lärarna kommer ringa oss och fråga vafan vi har gjort med deras elever om dom står och försöker göra sånt som dom inte får lära sig i skolan.
Tänk vad längesen det var man inte visste att all blekning inte är blå.
Men det är ju bra att dom små liven ställer frågor.
Det är ju så man lär sig. Looking & learning. Thats how i did it.

Igår köpte jag en klänning jag gått och suktat efter ett tag.
Kappahl`???!
Jajja, oväntade saker sker då & då.
Jag har ingen bild men den är lila. Syrenlila. Gud vad fin jag är i den färgen alltså. Det är min färg.

http://www.thorpepark.com/index.php

Dit ska vi!
Alltså jag gissar att vi som är frälsta på galna berg&dalbanor kommer gilla detta!
Nä jag bara skojar. Vi kommer älska det!
Jag & Vilse kommer älska med det!
mahaha-..

Ibland består mina "kvällsaktiviteter" av att fotta mig själv.
Så blev det denna gången.







AUf Wienersnitzel!

PS. Häromdagen hade våra konkurrenter stått och sagt att dom är bättre än oss
And how the FUCK should they know??
Här står vi och är snälla och skickar över kunder till dom som söker saker vi inte har, och vad får vi tillbaks? NAAADA!
ÖDMJUKHET MÄNNISKOR. I DETTA FALLET VINNER ÖDMJUKHET.
Goes around comes around!

.

No comments: