Friday, May 1, 2009

Drama drama drama!

.

Kan man beskriva Valborg med!
Ojojoj. This was another level of wierd

Men det är ju mycket man ska se innan ögona ploppar ur!
Å det är mycket man ska höra innan örona trillar å!

Men summan av kardemumman blev en rolig dansant natt på Slagt.
Även om själva tillställningen inte riktigt levde upp till mina förväntningar så var det sjukt kuuul.
Jag kände mig sjukt laddad.
Jag skrattade jättemycket.

Idag har varit en jättebra dag.
Inte ett dugg efter.
Har bara kännt mig mysig.

På tal om öron som trillar av, alltså idag satt vi och drack bananmilkshake vid kanalen när demonstrationståget gick förbi.
Jag bara tänkte, vafan är det jag hör!
"De rika, de rika, vi måste bli av med de rika!"

Såvida dom inte flippar säger jag
FUCK THAT SHIT! Jag tänker bli rik, alla kan bli rika, och jag tror inte att nån pajas i tåget hade tackat nä till en mille på lotto eller vafan som helst.
Ba ööh nätack det är mot mina principer..
Sku inte TRO DE va!
Skulle allt vara bra och alla vara glada om alla var fattiga?
Eller lika rika?
Eller hur menar ni?
Att dom går runt och skriker sånt på stan. Fattar inte.

Jag är fundersam.
Jag kan inte säga mer.
Det hör inte riktigt hemma här.
Just nu.

Ja, här är några bilder från gårdagen/natten









Nä, bingen snart!

.

No comments: