Sunday, May 17, 2009

Alldeles lila är det nya vita!

.

Hej svej gummigrej.

Vilken dag.
Den började bra.
Men nu känner jag mig helt off.
I eftermiddags vände mitt humör och jag kände att jag kom in i mitt bitch-mode, men höll det för mig själv såklart.
Jajja, ljuspunkter under dagen har varit Rockklassiker 106,1, att jag fick färga Sharons hår, blev ju jättefint tycker jag!, Pannkakor ti midda, beundrat min tatuering, och att killen på Pressbyrån bjöd mig på te för att jag e förkyld.
En liten men gullig gest som gjorde mig glad.
omtänksamt!

Imorgon ska jag ha sovmorgon sen ska jag till jobbet och fixa håret.
Fräta bort alla spår av min egen hårfärg och vartenda gult litet jävla pigment!
ICE ICE BABY

Mycket kommer bli annorlunda inom en snar framtid.
Otroligt vad lätt det är att vänja sig vid en förändring!
Sen är det bara att vänja om!
Livet förändras ständigt!





Puss&kramskumbanan

.

2 comments:

Josefine said...

Vad är det nu för förändringar som du ska genom gå? Vad blir det för hårfärg denna gången?

(Favvis)Maria said...

Oh en tatu! Snyggt!:)

Var tog the voice vägen, de hade ju rockklassikers kanal innan! Blev rent paff en dag i bilen...