Monday, May 18, 2009

Incredible

.

Idag har jag kännt lyckan strömma genom min kropp.

Och vet ni vad, det behövs inga underverk för att känna så.
Eller så är alla saker små underverk för sig.

Men det är rättså lätt att försätta sig själv i det tillståndet.
Det gäller bara att vara i nuet.
Spela den bästa musiken på skethög volym och bara lyssna.
Känna hur solen smeker min hud.
Tänka på mina underbara vänner och allt vi gör och har framför oss och vad dom betyder för mig.
Tänka på hur mycket jag uppskattar mig själv och mitt eget sällskap.
Det kan bara bli bättre.

FLUMMAR!?

njuter av livet!



.

2 comments:

(Favvis)Maria said...

Kan rekomendera en bra bok. Eat, pray, love. Kommer inte ihåg vad den heter på svenska. inte alls samma översättning. Gilbert har jag för mig att författaren heter i efternamn. En intressant inre resa för att finna lyckan.

Btw, vet inte om jag har missat nåt svar ang Nikita kortet?

xoxo

(Favvis)Maria said...

Hmm, lät krångligt. Kan man skriva nummert här? Annars behöver du ju inte godkänna kommentaren. MEn mitt nummer på det nya kortet är 102 007 316.

Har min gamla plånka som blev "stulen" här nånstans (om jag hittar!), där borde ju det gamla nr stå.. Kanske finns där?