Wednesday, May 6, 2009

Ich wolle.

.

VILKEN JÄVLA storm det varit idag..
Och det här jävla vädret ger mig sååån huvevääärk..
Men palla gnälla!

Idag var jag i min gamla lägenhet. Fan va fint där har blitt.
Eller finare!
Kan väl inte precis påstå att jag kände saknad, men ändå, ett ställe man har haft som hem i flera års tid, och till en dag från en annan så har man inte det längre. Lite skumt känns det.

Idag fick jag äntligen träffa pappas tant.
Jag har tjatat på pappa och pikat honom i säkert ett år nu, nä jag skojar inte, men något har gjort att han hållt tillbaka och det har jag fått acceptera.
Och det var inte alls något konstigt idag, bara trevligt.

En liten plan börjar ta form i mitt huvud.
Det är bara i tankestadiet än sålänge, och det är många bitar som ska falla på plats, så jag tänker inte gå händelserna i förväg.
Men jag vet vad jag vill. På ett ungefär. Med vem.
För en gångs skull!

Nu äre läggdags.
One love.



.

1 comment:

Josefine said...

Nyfiken blev jag nu