Sunday, May 10, 2009

My weekend, doope!

.

Annie har haft en fantabulös helg!

Fredagen blev precis som tänkt, jättemysig och jätterolig!
Syrran var här, & Elin kom hit, det oväntade besöket =)
Vi gjorde oss iordning och gick till Möllan, Nyhavn fick det bli för där va helt jävla fullsatt överallt typ.
Vilse & Balder kom och vi satt och drack öl och pratade och skrattade.
Sen sprang vi bort till Cuba café och dansade "salsa" och jag var full & jävlig. Eller iallafall full, jävlig vet jag inte.
Kommer inte ihåg.
Jag & Elin köpte bullar och gick hem!

Lördagsmorgon fanns en liten tendens till bakfylla, men det förträngde jag för vädret var KING och vi skulle gå o shoppa på stan.
Så det blev shopping och mysig fika på Davidshall, sedan hem för att förbereda för grillning, vilket blev ett jävla projekt!

Men utmaningar är ju roligt.
Dessutom fick vi tre nya kompisar, mina polska grannar som bjöd oss på deras speciella polska vodka, 3 snapsar hann vi med och fler hade det väl blivit om inte vår mat var färdig och vi skulle gå in och äta..
Vi hade iallafall sjukt skoj!

Idag har jag jobbat, söta kunder och även Elin blev fixad i håret.
Efter jobbet gick vi hem och klädde oss lite varmare för vi skulle ha picnic i parken, vi köpte indiskt takeaway utan bestick.
Och lata som vi är så lyckades vi fixa så vi inte ens behövde lytta på arslet för att skaffa fram det.. haha.

Ja, jag har haft en riktigt pajasrolig helg, här är bildbevis















Snipp snapp salut slut.

.

No comments: