Tuesday, May 19, 2009

Detta va ju roled!

.

Hej kära vänner!

Gårdagen var en riktigt skön ledig dag, jag och Elin träffades på kvällen och gick till Västra hamnen, handlade lite supplies och satt i kvällssolen och pratade och mumsade på vår fika.
När det blev kallt så gick vi tillbaka för att hämta hennes packning på centralen, och hade väldigt roligt åt oss själva när vi transporterade hem den på min cykel.
Vi bestämde oss för att ha filmkväll, och ja, denna gången blev det TWILIGHT.
Och den var faktiskt bra, men inte så superduperfantastisk som alla säger.

Idag har jag varit i Trellehulla och gjort lite ärenden.
Jag har tillochmed shoppat!
Har länge velat ha en sån här jacka, pratade om den senast i söndags, men jag har inte unnat mig det för jag har tyckt att den är för dyr.
MEN idag hittade jag den på intersport till nästan havla priset!
Kunde inte låta bli.







Å nu e de sleepysleepytime.
kyss å adjö!

.

1 comment:

Josefine said...

jukt snygg adidas jacka/kofta. Fin färg med. Sådan ska jag köpa när jag blir smal.