Wednesday, May 6, 2009

T-town t´day

.

Idag får Trelleborg fint besök!
Jag har inte träffat familjen sen påsk!
Katastrofalt.
Jag märker faktiskt att det är något som fattas när jag inte träffat dem på flera veckor.
Även om jag blivit lite van att inte göra det eftersom vi bor mycket längre från varandra nu.
Så det blir lunch med mamma och middag hos pappa.

Nu är det bara 16 dagar kvar till London.
Har fått så många tips om saker att göra och se, och vi ska hinna med så mycket vi bara kan !
Och efter det, så ska jag börja spara till ett annat äventyr.
Det är lika bra, för man vet aldrig vad som händer, men jag vet på ett ungefär vad jag vill!

Nu ska jag hämta cykeln vid jobbet så det blir en liten promenad, och sola på vägen hem..
Häv a nice däj!




.

1 comment:

(Favvis)Maria said...

Mina päron fick nån london guide i aftonbaldet häromdagen. Den verkar vara bra att ha! Har du en sån?