Sunday, May 3, 2009

Ett bra jävla utgångsläge!

.

Godafton!

I morse trodde jag fan inte att jag skulle orka gå ur sängen.
Jag var RÄTT seg.
Men upp kom jag och vi har varit bra aktiva idag minsann!

Minns ni att jag sa what goes around comes around.
It came around today!
TACK för det fina (fula) utgångsläget!
Som sagt, stay humble.

Trots att jag har jobbat hela helgen så har det ändå varit givande.
S & jag stod vid vid filmhyllan och valde mellan twilight och Hulken.
Vi tog Hulken.
Vi ville ha action.
Och inte vad folk beskrivit twilight som.
Men kommer förmodligen att se den ändå nån dag eftersom alla säger att den är såååå himla bra.
Imorn ska vi iallafall se Watchmen. Hamnar väl mer i actionkategorin !

Igår cyklade jag dirre hem till V+B efter jobbet, handlade kyllingsallad med mig från Ceder, känna som man börjar bli lite stammis där nu??? lite
Kan väl inte säga att personalen är på smittande glatt humör för det mesta, men maten är skitgod.

Vi glodde på kvarteret skatan och sen blev vi fler och umgicks och drack öl och sedan cyklade vi alla ner i stan för dom andra skulle till Bullen och jag skulle hem.
Haha
vi är som det coola gänget i en film


TRUUUE

Detta blir inte en sån mördarvecka som den som har varit.
Nu ska jag jobba imorron och sen är jag ledig tisdag onsdag fredag lördag.
Så om nån vill hitta po nåed så give me a holla!






I LÖV JOHAN GLANS. Han får mig att skratta från hjärtat!

GODkväll!

.

3 comments:

(Favvis)Maria said...

Ni verkar verkligen vara som coola gänget i en film!

Blir lite smått avis på allt kul ni har för er! Jag vill me ha ett gäng. Var hittar jag det?

sandra said...

se inte watchmen! den är jättelång o jättedålig o jätteseg!

Josefine said...

Hej söt!
Vet inte om du såg mitt mail på fejjan?!
Men som det ser ut i dag (måndag) kan jag tyvärr inte ses då jag inte fått pengar i från försäkringskassan än. Min läkare har inte skickat in komplitering till försäkringskassan därför jag inte har pengar till att komma in i Malmö och inte heller för en fika. Men det är så fall om du vill komma till Ystad för en fika (kan då fixa fika pengar till mig). Ring mig hem om du vill 0411-13513