Saturday, April 4, 2009

Goooooood morning!

.

Exakt vad det är.
Har precis käkat frulle, och ska i princip bara klä mig sen bege mig mot jobbet!
Gårdagen var såå bra. Jag och V to the ilse fikade i rörsjöparken innan jobb, hon va ledig för dom skulle till GBG och hälsa på hompa och jag började senare.
Fick slänga av alla ytterkläder för det var så varmt!!
Efter en stund fick jag sms från julia där det stod att hon fixat frukost och att jag skulle skynda mig till jobbet så vi kunde ha egen hårvård!
Och det vet ju alla hur jag har längtat efter det, (mina toppar har varit något trötta) så knappt 10 min senare va vi där.
Så nu är jag nyljusarefärgad och nyklippt och det är sååå skönt..

Lite synd och skam är det att man ska stå inne och jobba idag i detta vädret, men det har inträffat värre saker under mänsklighetens historia!

Önskar alla jävla pajasar en förbenat bra dag!
Oddsen är goda!

Haj po er!



.

No comments: