Saturday, April 11, 2009

In the moment

.

Idag hade jag ett riktigt moment.
När man känner att det är så gött att leva.
Lite otippat just idag, lite smått bakis, lite skakis, knappt nån sömn.
En malande huvudvärk som inte gav med sig förräns jag kom hem till pappa och tryckte i mig en näve tabletter. Men då var det jävla gött när den väl släppte.

Faktum är att den började redan inatt, jag trodde att abstinensen började göra sig påmind, och nöden har ju ingen lag så det var kaffe som gällde i baren.
Nä jag bara skojade. Vidbränt köffe var det snarare. Det har ett annat namn; ishallskaffe.
Och sen lite köffe till på MAX innan jag stapplade(?) hemåt och la mig, nöjd med dagen & kvällen dock.
En påskmiddag som hette duga arrangerad av V+B. Jävla fint asså!
Äggmålning, kul pajasar, mycket torra skämt och mycke skratt, rolig kväll.
Jag har bra vänner!
I love them!

Nu ska jag nog ta reda på vart jag ska sova inatt.
Det kommer nock bilder imorron från äggmålningen!
DONT MISS!!!

PUSSSS.

.

No comments: