Thursday, April 9, 2009

Oförskämt.

.

Man kan ju undra var alla dessa oförskämda människor kommer från.
Ett svart hål...
Men det är jävligt komiskt egentligen, dessa människor verkar inte ha nån aning om hur lätt det för oss andra (mig) att se att de är sitt eget stora problem, inte vi.
Som de tar ut över folk på deras arbetsplatser. Bland annat.
Vårt stora problem kom samtidigt som de steg in genom vår dörr.
Dålig uppfostran gillar jag fan inte heller!!
Ungar som stirrar. VAFAN glor dom på!!
Så jag stirra tillbaka.
Och då räcker ungjävlen tunga.
Jag med.
Men jag va inte först.
Typiskt.



Nu är det påsk.


Jag är bäst.

Puss

&

Hej

.

1 comment:

Josefine said...

Jag gillar detta inlägget fan vad det gynnade. Så sjukt nöjd med håret så du annar inte. Grymt jobb Annie du är grym. Saknar dig redan. Måste ses snart igen.