Sunday, April 19, 2009

London babyyy

.

Jag är så jävlaride sömnig just nu..
Men det har varit en givande helg.
Älskvärt umgänge!
Kill Bill, Australia, filmkvällar för hela slanten.
Så är det när man jobbar.
Max en öl liksom!
Klent

LONDON är bokad!
Jag är så fucking exited, det blir AV!
Flyget är iallafall bokat, boendet är på g.
4 hela dagar med Lina i en stad som aldrig sover, fyllda av äventyr =)
SPÄNNANDE !!!

Det har dock inte hänt så mycket spännande på jobbet.
Larmet gick idag.
Jag slutar aldrig förvånas över människosläktet.
Eller.. boskapen?
Liknelsen är befogad!
Framför mig ser jag en stor hop med kossor som måste vallas för att flytta på sig.
Vissa går ut av sig själv, vissa går in igen, vissa står rakt upp&ner och ser förvirrade ut och vet fan inte vad dom ska ta sig till.
Som sagt- boskap.

Lite random pics. Nåra från mitt favoritställe i pildammsparken.






Thats it for now, kiss&bajs.

.

2 comments:

(Favvis)Maria said...

Fin ton på dina foton. Hur gör du det?

Josefine said...

Vad kul att London är bokad. Vad filmen Austrailia bra?