Sunday, April 26, 2009

Vad är DIN status??

.

ÅH jag tycker fan inte om när folk frågar mig saker som dom inte har med att göra. När jag tvingas (...) berätta saker som jag egentligen inte vill.
Jag vet att det är min mänskliga rättighet att hålla käft.
En rättighet som jag borde utnyttja mer.

Vill jag egentligen bara säga till dom som should stay out of buisness SKIT I DE SÅ LEVER DU LÄNGRE

Men så vill jag ju inte vara ohövlig.

Ibland mitt i en konversation,(eller kanske oftast efter) och detta har vi diskuterat på jobbet också, så vaknar man till och tänker, men vafan.. varför pratar vi om detta??
Det är när du för en konversation om något oväntat (onödigt.) med en person du inte ens känner.
Å käften baaaaaa glappaaaar...
Så jävla jobbigt.
Jag tänkte att det kanske är bättre att vara tyst och se dum ut, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.

Det är mitt nya.

Ja, denna dagen har ju ändå varit lite över förväntningarna, även om jag varit lite snurrig i huvet.
Det är fantamig bara att tagga till om man ska kunna utföra sina uppgifter.

Vi hade en rolig diskussion igår, om att man kan se på folks facebookstatus om dom har ett tråkigt liv. Eller ett över huvudtaget. Håller ni inte med?
K var trött på en tjej som bara skrev om sin jävla bebis, och vissa skriver typ alltid att dom tvättar.
Jag tvättar också men jag bara gör det, jag behöver inte berätta det för alla, för det är totalt ointressant informaton för andra.
Om man ändå ska uppdatera sin status hela tiden så har jag ett tips, skriv nåt intressant för fan!

IDAG GICK jag från Limhamn och hem.
Tog en timme, skitvarmt ute trots att det var kvällning.
jag behövde det, inte för att det väger upp allt jag stoppat i flabben idag, för innan kompletterade jag dagens kostcirkel och åt glass och naturgodis till kvällsmat.
Hohoho
Fy fan.
Men tydligen har jag haft nån jävla sockercraving så den är förhoppningsvis stillad nu och är den inte det så är det nåt som inte står rätt till got damnit!

Nu ska jag gå och byta lakan i sängen.
Det är bara en principgrej.

Min tandställning pajade precis. JAG TYCKER INTE OM DET!

HEJD^ååååå...!



Men gooodiisss e goooooootttttttt...

1 comment:

(Favvis)Maria said...

Har du tandställning?