Tuesday, March 31, 2009

Put my nr in your phone.. nooooot!

.

Nu har jag ju sagt att jag ska bruka allvar med kost och motion!!
Jobbet är faktiskt ingen ursäkt, visst är det långa dagar, men börjar jag 11 så hinner jag en promenad på morgonen, och slutar jag 19 så hinner jag på kvällen.
Att välja bort träning är ena jävla pajasfasoner egentligen!

Och det är längesen jag gick riktiga PW, så igår gick jag och ikväll, och det var jävligt skönt ska jag be att få tala om!

Ett av mina mål är att jag ska kunna jogga hela rundan på typ 40 minuter utan att vara typ, död.
Låter inte så mkt men allt är relativt! ;)


Ett fenomen som sällan blir lyckat är att ge sitt nummer till främlingar.
Om det är en pajas.
Om man har tur, så är det en ganska smart(dvs inte HELT genomdum) pajas som fattar när det är dags att lämna en ifred.

MEN, om man misstänker att personen har lika mycket att ge en som en finne i röven ska man naturligtvis INTE ge sitt nummer = logiskt
Men inte för alla.
Sen kan man hamna i situationer där man typ, måste ge sitt nr, och då kan man ju inte bli kallad dum för det.
Men de situationerna där man kan välja ska man verkligen ta tillvara på, eller åtminstone passa på¨och njuta av valmöjligheten!!

Så idag höll jag mig för en gångs skull principfast, och gav INTE mitt nummer till en person (inte säker på om det var en pajas) som jag misstänkte kunde bli typ som en finne i röven.
Jajja vafan då.. Iaf som en finne på näsan. Nästan lika drygt.

Jag är väldigt öppen som person, men ibland kan jag bara konstatera att , här finns ingen potential.


Å så va de med de.

.

No comments: