Monday, March 2, 2009

Allt & inget

.

Sämsta jävla flyttstädning jag nånsin vatt med om.
Fast det kanske beror på att jag är arbetsmiljöskadad från när jag jobbade som städare. Men då vet man iaf hur det går till.. Så mycket snusk som man inte tänker på annars kan jag berätta..

Lina började sent idag så hon kom hit på lite lunch innan jobb, och jag tog en promenad i det gråa vädret, och kolla lite i stan också.. Så mkt saker som jag vill köpa till lägenheten, men jag väntar annars köper man bara en massa grejs som kanske inte passar och förblir oanvända...:P
Nu har jag packat träningsväskan, ska snart med bussen till Lina (igen) och det blir middag hos familjen Persson och sen badminton=)
Ska trötta ut mig ordentligt så jag kan sova gott sen..

HA´RE!

.

1 comment:

(Favvis)Maria said...

Har du lokaliserat nåt gym än?:)