Thursday, March 5, 2009

A littel bit of this and a littel bit of that

.

Idag är det blandade känslor.
Känner att mitt jävla blodsocker varit helt fakked idag fastän jag ätit bra mat regelbundet.. Det är det eller nåt som spökar i tankarna. kanske båda.
Jävlar vad det har varit en blåsig dag, gav mig på en promenad i förmiddags, höll för fan på att flyga bort som en tappad vante..
Men det blev iaf en trekvart. Sen vart det bara till att fixa till mig lite, haha, jag försökte med allt som innebar att jag skulle slippa tvätta håret, men det blev fanimig bara värre så fick akuttvätta.. Färgen e inte nice, jag har utväxt PLUS att det är fel nyans.. Plus att det är mer slitet än jag trodde och alldeles för mycke hår i nacken, jag tror jag ska köra väck alltihop, kort graderad nacke, som i somras. Trivdes så bra i det och jag tror det gynnar just mitt hår bäst..
Imoron ska jag och lina ha egen hårvård så då ska där väl bli rätt på de!

Jag och sharon har varit lite på stan idag, fikat på Waynes Coffe, och gått och glott i affärer. Så mycket fint jag vill kööööööööööööpa!!

Igår var jag i tibaks i byn. Jag saknar inte trelleborg. Än. Jag saknar gymmet. Och familjen.
Jag har dock försökt mig på att träna här hemma, och det går väl sådär, inte samma sak alls.
Men det värker i armarna av träningsvärk så det funkar ju uppenbarligen ändå.

Hm, inget annat nytt att berätta direkt. Inget värt att nämnas iaf.
Så jag avrundar här!
Haj me er!



.

No comments: