Sunday, March 15, 2009

Wickeddd

.

Denna vecka kommer bli galen.
Det är bara att inse.
Jag ska iaf göra mitt bästa för att hålla huvet kallt och inte stressa.
Först gör man ingenting på aslänge, sen kommer det som en smäll. Från inget - till allt.
Men jag ska försöka att ha roligt samtidigt!
Det blir väl vad man gör det till!

...

Vet inte alls hur jag ska ställa mig till allting.
Jag får väl bara gå in med ett leende på läpparna och låtsas att allting är prima skinka.
Det kanske det blir. vem vet.


Idag har iaf varit en rätt bra dag, har umgåtts med Becca, vi kom fram till att det är fem veckor sen vi sist sågs. Också galet. Såg filmen "Eagle eye". Kan jag rekomendera, för spänningens skull. Och Shia labeouf. Got damn!
Vi laga tacos till middag och sen gotte till filmen. Så nu får det fan räcka me snusk för mig!

Nu bör jag gå och lägga mig. Ladda batterierna...
Uppdaterar imoron förmodligen!
PUSSSSS*******

.

No comments: