Sunday, March 29, 2009

Är alla indianerna i kanoten?

.

Nån annan som missade att ställa om klockan inatt?
Jag gjorde det. Så jag stod och föna håret i lung o ro när Martina ringde och frågade var jag var.
DAmn!
Som tur i oturen så hade min första kund också gjort samma misstag, så jag hann fanimig före till salongen!
Så där stod jag och väntade trots att jag gjorde en sån tabbe!
Ibland är jag snabb som blixten om jag är tvungen.. haha.
Och dagen gick bra, idag åt jag en toast från Redfellas med avokado o sånt shit i, och det slog mig att jag har handlat mat ute varje dag denna veckan.
Illa! Gott som fan. men lite onödigt, det får bli andra vanor denna veckan!

Imorgon är jag ledig och jag ska på massage!
Har jag inte varit på typ 2 månader, alldeles för längesen.
Sen ska jag umgås lite med mutti iaf..

Ah, jag har laddat upp bilder men jag PALLAR inte lägga upp dom.. kanske imarn..

PUSSSSS::::::



..

No comments: