Thursday, March 19, 2009

Nöjd med dagen!

.

Jajjamän.
Vågar nästan påstå att det gick över förväntan!
Låga priser brukar locka all sorts människor (läs- drägg (ops)), men vi hade bara trevliga glada kunder i stolarna.

Det har tydligen varit snormycket folk på Entré idag, men det har jag missat helt eftersom jag har stått och klippt nonstop sedan klockan elva!
öeh sitter här och gäspar och orkar inte dra en massa detaljer om dagen, men det har faktiskt varit roligt.
Ska lägga upp nån bild på salongen sen när jag laddat upp dom på datan!




19 personer har gått med i gruppen "Den rätte för Annie Roos(ing)", just det inklusive mig själv.
Hilarious...!

Och sen måste jag bara copypaste en grej från min och pappas MSNkonversation;

Jag är 59 år och 178 cm lång o min dag har varit bra tjänat mycke pengar som jag lägger på mina barn ibland iallafall dom heter Sandra Annie o Mikael o har för tillfället jobb allihopa så nu kan dom försörja pappa. Annie har precis flyttat till Chicago o får inte röra sig ute ensam om kvällarna


Pappa e hype.





Så nu ska jag göra mig redo för minst åtta timmars välgörande skön jävla underbar sömn!

Förresten, tack till er som har tänkt på mig idag eller hört av er.
ni e fan bäst. vad skulle jag gjort utan er.

Tack för idag, slut för idag!

.

No comments: