Saturday, March 28, 2009

Pineapple express

.

Jag har sett Pineapple express ikväll..
Så. jävla. bra.
Jag skrattade mig genom nästan hela filmen, jag fick tillochmed spola tillbaka för att se vissa saker igen och skratta ännu mer.
Alla som har lika efterbliven humor (eller, bara klockren humor) som jag måste se den! Jag kommer se om den MINST en gång innan jag lämnar tillbaka den!
Sen är det ett jävla plus att James Franco är sååå jäääävla heeeeet...

Han ser visserligen inte alls ut såhär i filmen men (nästan) lika snygg ändå!








Gårdagen va också fantastiskt rolig!
Massa bilder som jag försökte ladda upp men då dödde batteriet såklart.
Kommer senare=)

Denna dagen blev inte riktigt enligt planerna men jag lipar inte för det, oftast när mina ledig-dag-planer inte går som tänkt så får jag lite stress över att inte ha utnyttjat min ledighet till fullo och får lite ångest över att det är jobb nästa dag.
Men idag är det inte så..

Nu ska jag nanna så kyss å adjö!

.

No comments: