Saturday, March 14, 2009

Pretty big entrance

.

Fan mitt huve känns tungt idag.
Men solen skiner.
Yeyy.
Igår var en lång dag, jag fick agera arbetsledare och vi gjorde ett bra jobb faktiskt.
Men mina händer är fulla med småsår. Papercuts delux. Ser nästan ut som jag varit i slagsmål med en katt. Fast jag har ingen katt.

Och även om där e massor kvar att göra så fick vi upp en del.
Jävla enformigt arbete bara, det roligaste under dagen var väl att kolla på snygga byggarbetare.. ååååh!
Blev snuskig kinabox till lunch..Jag kom på varför jag inte brukar äta det.. För det är inte särskilt fräscht. Jag trodde ju inte att mitt kycklingspett skulle va friterat, men det likna fan mer frityr med lite kyckling i mitten.
Nä, fyfän för snabb snuskmat!
Vi tog en liten titt i köpcentrat, och jag såg på kartan att mitt favoritställe Redfellas ska öppna =)
Det blir nog många juicefikor där ! :):S
Sen bar det av hem till V+B. Å R, iofs också med. Så jävla nära, de tog typ 3 minuter. Om man räknar bort mitt gotte-stopp på netto.. haha..
Fett! iaf.
Fast iofs gick jag bara till söderbloms, men det ligger ju brevid deras port typ.
Å där länsade vi faten från afterworkbuffén.
Också gick vi hem o hade kafferep och spelade kort. Och kollade på varanTV.
Sen gick jag hem genom den stora farliga staden. Oo.
Japp.
Nu tänkte jag fräscha till mig och åka till woawoaowaooaw trelleborg!!
Men bara för att jag saknar familjen och vill träffa dom.
Häv a nice lördag!

He´på´re!




.

No comments: