Sunday, March 8, 2009

Väck i päran

.

Jösses vilken kväll det blev igår!
Det som var tänkt som en ganska lugn kväll med nån glas vin och eventuellt en öl på puben slutade med en ganska blöt och jävligt sen kväll, men jag hade skoj!
Förutom att det va nån pajas som inte kunde styra sina kroppsdelar så jag fick en armbåge mitt i pärat. Så idag har jag varit lite snurrig. ja, mer än vanligt..
Vi var på slagt.. vi kom inte dit förräns kl två typ.. Så därför var vi ju heller inte hemma förrän, ja, halv sex kanske!

Jag har tagit skitmånga bilder, men dom är inte uppladdade på datan ännu så dom kommer väl imorn skulle jag tro =)

Idag fick jag gardiner till sovrummet, blev jääättefint, dom blev billiga också, 7kr metern på ikea och mamma sytt !
Har jag också bild på..:)

Ja, sen är jag väl lite.. nervös?
Nu börjar allvaret igen, om man kan säga så..
Har möte imorronförmiddag, bl.a för att kolla in nya salongen.
Jag förväntar mig ganska myket, bland annat att detta är en positiv förändring och att saker och ting sköts snyggt och proffsigt.
Inget man kan ta för givet, men förvänta sig saker kan man !!

Snart ska jag gå och lägga mig, e sjukt trött!
Laterzzzzzz

.

No comments: