Thursday, March 26, 2009

Påminnelse..

.

Ibland undrar jag varför man möter vissa människor.
Igår hade jag en kund som var med i en förening för anhöriga till personer som dött i hjärnhinneinflammation.
Hon hade träffat Linneas mamma.
Jag berättade om Linnea och fick rysningar i hela kroppen medans jag stod och penslade slingor.
Det är precis som att man behöver bli påmind om saker ibland.

Nu när jag börjat jobba igen så blir jag också påmind om hur mycket jag gillar mitt yrke.
Jag älskar när folk säger till mig, såhär nöjd har jag nog aldrig blivit förut.
Den bekräftelsen is the shit.
Dessutom har jag haft grymt försäljningssnitt såhär i början.
Jag är grym!
Det är bara en vecka sen vi hade öppning men det känns som mycket längre!

Idag la jag en rolig kommentar, jag själv tyckte att den var så rolig att jag ville skratta högt men jag fick hålla tillbaks det eftersom de andra bara skrattade lite.
Det är som när Mia ska berätta sitt skämt i Pulp fiction. Det lät säkert roligare i huvudet liksom.
Fast mitt var roligt på riktigt.
Men eftersom det aldrig är kul när man ska återberätta det så gör jag inte det.

Imorgon är det jobb, sen är det vin/öl för mig och V to the ilse!
För jag e leeedig på lördag!!
Sweeeet.
Då ska jag chilla i manilla. eller inte.

laterzzzzzzz my friends!

.

No comments: