Tuesday, March 10, 2009

Seriöst?

.

Kan man undra?
Och hoppas.
Och undra.

Just nu vill jag bara ha stabilitet i tillvaron.
Jag vill veta om jag kan känna en trygghet och trivas med tillvaron. Bli rättvist behandlad.
Känns lite som att jag går och väntar på att livet ska börja igen.
Inte för att man dör bara för man blir uppsagd.. men det är ju inte riktigt så jag menar.
Samtidigt är jag wide open för alla positiva överaskningar som skulle kunna tänkas komma i min väg.
Mina önskningar som går i uppfyllelse.
Jag vill inte behöva undra om min passion finns med mig eller inte.
Den borde bara göra det.
Jag vill göra det som passionerar mig.
Men vad fan är det?

Idag har jag varit sysslolös.
Bortsett från lite städning, en promenad i det härliga vädret (jag tog för mkt kläder på mig idag också, blev helt svettig!) och att jag faktiskt lagade en riktig middag idag åt mig och syrran.
En riktig middag efter ett riktigt recept som bestod av pasta, quorn, rödlök, vitlök, fetaost och färsk spenat.
All in a mix.
I all enkelhet.
Det blev riktigt gott tillochmed!

Nåra bilder från helgen;



Min nyinhandlade skjorta, blå!












O mina nya gardiner i sovrummet, fint hantverk av min mamma:






Tur att youtube finns när man vill muntra upp sig lite..
Kolla in allt med Johan Glans... Räkfrossa t.ex!
Nä nu ska jag sova på saken.
Adjö.

.

No comments: