Wednesday, January 26, 2011

Wowsssaaaa




Idag fast om en vecka ( kan man säga så), så har jag landat och installerat mig i Bangkok tillsammans med Karolina Witting, och om man är lite crazy och räknar bakåt ett år i tiden, så hände precis samma sak då!
Bara några dagar senare dock. Denna gång är dock inte vårt umgänge och äventyr begränsat till 3 veckor!

Allteftersom saker och ting börjar falla på plats så kan jag mer och mer börja se fram emot vad som komma skall. Problemet är bara att umgänget med mina kära vänner och familj är/kommer präglas av lite melankoli nu precis innan jag åker, vilket är lite jobbigt men samtidigt får mig att tänka hur lyckligt lottad jag är som har så många nära och kära att sakna och bli saknad av!

Idag blir det en tur till Trelle och jag kanske tillochmed hinner med ett sushi-stop på Godai..

Bangkok = Galna tempel, galet trafikerade vägar, galen shopping, galna TukTuk-turer där man håller fast för glatta livet, Love it!







No comments: