Friday, January 21, 2011

Jösses Maria!

Ahmajgad.
Vaknade upp i morse och insåg att jag drar om 11 dagar... ELVA.
Efter det är jag officiellt utan fast jobb, utan fast boende, ett jävla misslyckande med andra ord! =D

Tur att man inte lyssnar på personer med den åsikten..
Herregud, vi lever 2011, ALLT är möjligt!
Om någon anser att en viss sak är "omöjlig" eller "skitsvår" att uppnå, så är det mest synd om dom för att dom är övertygade om det. Too bad.


Impossible is an opinion, not a fact


Ett av mina favoritcitat.. :)

Det är så tydligt hur sammanlänkat allting är i omvärlden med ens övertygelser..
Jag har t.ex övertygat mig själv att jag inte tänker köpa en Iphone, och inatt drömde jag att jag hade köpt en, och fakkat sönder den totalt.

Alla vid övergångsstället var övertygade att om en eller två trottsar röd gubbe och går ändå, så kan man själv också göra det.
Det är liksom undermedvetet, man bara går för att dom andra gör det.
Jag stod kvar och väntade på grön gubbe för en gångs skull (?), men tanten brevid gjorde inte det och hon höllt på att bli påkörd av nån jävla tomte som gjorde U-sväng!

Då sa hon; oh herregud.. det är farligt.. att följa strömmen!

Damn right sistah!

No comments: