Sunday, January 16, 2011

Fett me energi!

Okej det är kanske att ta i lite..men idag kändes det som att mitt halvmolokna humör som präglat min vecka lite vände och positiviteten kom tillbaka! =)
DEN vart fett välkommen iallafall!

Hoppas att jag lyckades dölja att jag vart en sur jävel..
Jag vet nog någon som inte skulle hålla med, men man måste få vara en sur jävel ibland inför dom närmaste trollen..!

Igår var jag & syrran på hamburgerrestaurangen numero uno, tusen2, och käkade töntburgare och till det en stor dietcola! Vilket nästan gjorde att man hamnade i matkoma men bara nästan! Sugen på att vila middag bara.
Men vi skulle dra till Biljardhuset och lira lite tänkte vi, men stannade också bara vid just den tanken, för när vi väntat på att ett jävla bord skulle bli ledigt i mer än en timme, (kan ju tänka er hur frustrerande det är, när man veeerkligen vill spela, och dessutom redan är liiite sur) så gav vi upp och gick till Nyhavn istället och drack Leffe och varm choklad. DISSAPOINTED!
Det var en trevlig kväll ändå :)

Finns fortfarande saker jag måste ta tag i som inte känns så spännande, men det är såhär typ ett telefonsamtal, som tar 1 minut och sen vart det avklarat.

Så imorgon ska det fixas och trixas, sen ska jag fan i mig belönas med massage och sånt GÖTT!
Fast fan vet egentligen om det är en belöning när Per masserar, snarare ett straff som påminner om att bli manglad av en ångvält! Men nytta! Det gör det!




Hellre ett troll i handen än tio sparvar i skogen! <3

No comments: