Sunday, January 23, 2011

Det är allt, mycket mer och lite till!


Ålrajt.

Detta kommer bli en fullspäckad vecka.

Det är alltså en del saker som ska bli utförda.

Samtidigt som jag ska försöka vara så avslappnad och Ohypad som möjligt.


Så kan man göra såna "att göra"-listor.. Jag har naturligtvis en i huvet och en på papper och ett 8-dagars schema på ett A4.

Som om det inte räckte så tänkte jag skriva det här också.. Gitt!



  • Umgås med mina nära & kära så mkt som möjligt

  • Uppskatta varenda liten minut tillsammans med dom

  • Spitta gymmet

  • Flytta!

  • + flyttstäda

  • hålla 3 olika (väljer att kalla det för) På återseende-middagar

  • Jobba & tjäna lovor

Det var iaf en del av det jag ska göra, och nu.. 8 H skönhetssömn tack!








Woop woop! Snart är det sommar! Snart är det bikinitime!

No comments: