Thursday, January 13, 2011

En resdagbok?

Jag fick precis inspiration till detta.
Fråga mig inte var fan den kom ifrån, för den har lyst med sin frånvaro ett bra tag!
Men vi tackar för det iallafall, för nu fick bloggen ett nytt utseende, och en framtidsplan, precis som jag!
Så jag och min dator åker ut i vida världen på nya äventyr och även om inte datorn får följa med på allt så vet den nock fan det mesta ändå. Det är inte där allt sker, men det är där allt återberättas och förevigas. Hårddiskar, USBminnen, bloggar, Facebook..
.. Sparar minnen åt oss själva och berättar om dem för våra nära.
Och det var just det jag tänkte göra, jag har ju resdagboken, men hur snygg är den?
Så här får ni hålla till godo mina vänner! Jag ska göra vad jag kan för att faktiskt uppdatera så ni vet vad jag pysslar med !







Ser knappt ut som en lyxfru på denna bilden. Men det stämmer, om man tar bort "fru", lyx kan jag vara själv!
Har ni otur så är det bara såna här bilder ni kommer få se, mig, sippandes på en smarrig drink på en 5stjärnig resort! ;)

No comments: