Thursday, January 27, 2011

Jag blir dum i huuuvet


Jag fixar inte detta!
Kom på mig själv med att sitta och läsa "Kissies" (?) blogg och riktigt kände hur hjärncell efter hjärncell bara krympte ihop och så småningom försvann i tomma intet.

Så jag sa till mig själv Nu räcker det, du blir dum i huuuuuuvet!

Men jag hann ju därifrån med de mesta av min hjärnkapacitet i behåll, nog för att inse att det är tur att vi människor är olika och att vi inte behöver ha med varandra att göra om vi inte vill... Puss!

Iaf, igår var en produktiv dag. Så jag hann inte ens äta sushi utan det blev en något trött bulugursallad från coop istället. Hela dagen for jag från ett ställe till ett annat och på kvällen fick jag jobba några timmar för min kollega som misstänker att hon fått svinis.. Krya på sig!

Det ser ut som att jag får börja min vistelse i Thailand med två dagar på egen hand i Bkk. Jag har alltid undrat hur det är att bo i ett hotell med pool på taket, så jag tror att jag unnar mig ett hotell med två pooler på taket där jag kan ligga och steka och ha de gitt tills jag får sällskap ;)

Man kan ändå ha det sämre!





No comments: