Saturday, January 22, 2011

DAGENS...

SMS..

Det är inte farligt att få det i sig bara äckligt..


Exakt!

Igår skulle jag gå genom lite "spara"grejer på mammas vind..
Asså fattar ni hur kul det är att läsa saker som man skrev när man var 8 bast?
Typ som i "mina vänner" boken;

Jag hatar: ATT DÖ

How would I know?

Eller så hade jag skrivit dagbok där det stod att min bror och jag hade hoppat i sängen och han hade skallat mig så jag hade tappat en tand...

Eller bara helt random;

det är inte roligt att få skäll.. men annars är allting kul!


Avd: optimist

Man skrev tydligen lite vad som helst som poppade upp bara för att man nyss lärt sig skriva..

Och i övrigt hittade jag bl.a ett opostat kärleksbrev till Orup...
En avgjutning av mina tänder och min käke som jag fick innan jag skulle ha tandställning, skrämmande..
Avgjutningen alltså.. inte att jag sparat den.. (?)




Halååeee hunken!

No comments: