Tuesday, March 13, 2012

Welcome to paradise...

Ibland blir jag sa besviken pa manskligheten..!
Det later kanske allvarligt men manga ganger staller man sig fragan "Vad FAAn ar det for fel pa folk?? "

Igar tillexempel sa var det en full snubbe som spottade pa buddha-statyn vid ingangen till soi green mango dar vi brukar sta och dela ut flyers...
ALLA vet val hur heliga de statyerna ar, hans kompis sa till och med till honom, du kanske inte ska sitta pa racket (som hangnar in statyn) och da sager snubben att de skiter han val fullstandigt i, vander sig om och loskar pa statyn....

Jag ville ga raka vagen fram till honom och loska HONOM i ansiktet och se om han gillade det men jag sag ocksa att han var full som ett agg och potentiellt valdsam sa jag fick svalja min ilska och hoppas att han far sjukt dalig karma...


Ocksa alla dessa coola snubbar (...) som har bott har i TIO AR och kan fa vem som helst utslangd ur landet pa studs for dom kanner den och den. Aggresiva kallar en for bitch och undrar om man promotar rysk f*tta...

ehh...

Jag sager inte att jag ar nan manniskokannare (de som pastar att dom ar det ar oftast inte det), men jag har en kansla av att dessa man, flydde nagot i sitt liv, kom till thailand, insag att det ar en fristad, man kan se ut hur som helst och i princip bete sig hur som helst, supa och droga ner sig och tio ar senare star man och kallar en 20arig oskyldig tos for bitch.. wow.

Vilken utveckling... Sana dagar nar man rakar stota pa sana rotagg sa kanns det som att thailand ar en soptipp dar alla samhallets missanpassade kufar hamnat...

Sa ja.. Welcome to paradise!!
Som tur ar det vanligare att man moter trevliga manniskor, men det kanns som att pa ett rotagg gar det typ 10 trevliga personer for att vaga upp ...

Det finns sa mycket mer att saga men jag ska val avsluta har annars kanske mitt fokus pa dessa vidriga manniskor gor att dom flockas runt mig som flugor kring en bajskorv.. bortsett fran att det ar dom som ar bajskorven inte jag..

Nu ska jag bege mig hemat, handla lite harfarg och farga Lisas har...
Jag ska traffa de manniskorna som jag tycker om och som ar normala.. haha.
Tanka positiva tankar och vara tacksam over att jag sjalv inte ar en bajskorv!!!

No comments: