Friday, March 16, 2012

Typical.

Da var det en nya dag av spannande handelser !

Den borjade med att jag laste mig ute, svor som fan over det men satte av mot Immigrationskontoret for att fa en till stampel for att fa uppehalla mig i detta land.
De sager kom tillbaka om en timme sa jag gar till nat fik och kakar en baguett och dricker rorekaffe som jag mar smatt illa av och sen atervander jag till kontoret, satter mig ner och vantar pa att dom ska saga mitt namn och ge mig mitt pass... Som dom alltid gor.

Vantar och vantar och tycker att det ar lite lustigt att ingen av dom som var dar nar jag kom ar kvar, men jag vantar lite till tills jag inser att man sjalv ska ga fram till disken och plocka sitt pass ur en korg.

Suck.. som att jag hade tid att sitta pa immigrationskontoret och chilla sahar en fredag nar solen skiner och vi snart ska ut pa stranden?

Iaf, jag ar cp-allantrott for jag gick upp innan 9 och det hor INTE till vanligheterna...
Som tur ar sa ar jag bara trott och inte bakis..
Idag blir en fullspackad dag tror jag sa det ar val bara att bita ihop!

Och en sak som var bade bra och dalig var att mitt koksfonster var stangt men olast sa jag kunde klattra in genom det och lasa upp inifran...
Sa det bekymret lostes... pjuu...

Anyway nu ar det dags att dra, jag ska se om jag far tid att ladda over bilder fran min kamera sa ni kan se vad vi gjort pa senaste... snart... ocksa..

Ha en trevlig fredag! Hajj o ivajj!!

No comments: