Monday, March 12, 2012

Dont be shellfish!?!




Or actually, fuck that!

Jag har varit ganska självisk på senaste tiden, tagit beslut och gjort saker som först och främst gjort MIG glad, och möjligtvis n¨ågon annan också och sen har det förmodligen gjort någon annan pissed off!

Och det enda jag har försökt fokusera på är min egen glädje och att dom som blir negativt påverkade faktiskt kan chilla och inse att världen inte kretsar kring dom enbart...

Eller rättare sagt, min värld.. kretsar inte kring dom...
Jag gör ju givetvis aldrig någonting för att skada någon eller göra någon ledsen...
Men.. mina beslut som gynnar MIG, kanske inte riktigt gynnar någon annan .
Unintentional!!!

Om jag hade kunnat berätta detaljer så hade ni förstått, men detaljerna är inte poängen här.. Poängen är väl att ibland måste man sätta sig själv i första rummet, man kan missa jääävligt mycket annars. Plus att det är tradigt för andra också om man går runt och är missnöjd och sur...?!

OCH, de som blir sura över att man gör något som blir bra för en själv, vem är dom egentligen?



Tål att tänkas på.. Iaf varje gång du får dåligt samvete över nån som är sur och inte kan hantera din lycka..

No comments: