Tuesday, February 14, 2012

Where is the love?

Jaha, da vart det alla hjartans dag...
Hoppet ar det sista som overger en en dag som denna nar man har varit ett kanslomassigt vrak i en och en halv vecka.!
Upp som en sol, ner som en pannkaka! Hujedamig!

Idag ska jag jobba och befinna mig pa en av koh samuis mest romantiska platser, de lyckliga paren kommer val vallfarda och ha en helt fantastisk afton.
Jag ska forsoka suga at mig av deras karlek och hoppas att deras karlekslycka smittar av sig pa mig... Istallet for att vara en sur javel!
Onska mig lycka till jag tror att jag behover det.

Aven om de senaste typ tva veckorna har varit fucked up pa vissa satt sa har det anda hant trevliga saker ocksa.
Och konstiga..
Precis nar man tanker amen nu ar det val anda bra va? Nu far det vara slut pa tosigheter!

Sa blir man biten av en orm!!
Det ar INTE en av de sk trevliga sakerna, men det positiva ar ju att detta hande vid 19-tiden i lordags, vilket betyder att om ormajaveln hade vatt giftig, sa hade ni formodligen inte last detta inlagg... Hahaha!

Iaf, antibiotika for 1800 baht som jag formodligen inte ens behover for anledingen dom gav mig det kommer forhoppningsvis utrota annan eventuell skit man har i kroppen!
Jaja, det som inte dodar hardar.. ! Bokstavligen talat! Haha!

Kanner mig pa lite flummigt humor, samtidgt som jag ar i mitt bitchmode o tanker i dont give a shit sa ar dar en knut i maggropen som sager att allt inte star ratt till. Och det gor det ju inte heller om jag ska vara arlig.. !
Och arlig ar jag, men inte behover ni oroa er for mig!
Jag klarar mig ju alltid som ni vet! :)

Denna dagen handlar ju faktiskt inte (!?) bara om alla som ar lyckligt kara i varandra, utan om ALL karlek, sa darfor sander jag all min karlek till mina for javla underbara vanner i min narhet som finns dar for mig, en till positiv grej som kommer ur det negativa, uppskattningen av dom som faktiskt bryr sig och vill hjalpa en, fantastiskt!!
Aven alla saknade vanner himmavid och min FAMILJ, hoppas ni far en dag fylld av karlek!
Na, ETT LIV fyllt av karlek!

Love you all!
Good things to come! <3

No comments: