Tuesday, February 28, 2012

Inspiration

Ja.. det fick jag alldeles nyss..
Fråga mig inte vart den kom i från!
Men snälla stanna kvar!

Jag fick blogginspiration,, !
Det är möjligt att det är för att jag ser fram emot den kommande tiden så mkt och att jag vet att jag också kommer ha mer tid över till sånt här..

Jag har tagit steget och bestämt att jag slutar på mitt jobb imorgon. Jag har varit där 6 dagar i veckan i ca 7 månader. 16.00 till stängning..
Det har gjort att jag har kunnat stanna i Thailand såhär länge, det har gett mig en riktigt bra erfarenhet och många trevliga möten och upplevelser..
Så jag är väldigt tacksam över det hela.. men.. det ska ändå bli skönt med mer frihet...
Kunna umgås mer med mina vänner.. kunna uppskatta detta paradiset på ett annat sätt..
Jag uppskattar det givetvis varje dag på alla möjliga sätt som man gör med livet rent allmänt..
Men ni förstår säkert hur jag menar!

Nu ska jag bara relaxa , göra vad som faller mig in..Ligga på stranden till sent på eftermiddan.. ta en siesta kl 18.. gå på marknader som öppnar klockan 5... gå promenader vid sjön vid solnedgången när dagshettan är förbi...
Äta middag med mina vänner varje dag istället för att äta en nudelkopp från seven11 på min rast...

osvosv.. Blogga mer? :P

Det humöret jag är på just nu gör att jag nästan glömmer allt dåligt som har hänt på senaste tiden och tänker på allt det positiva istället..
Jag har varit med om saker och känslor som jag nästan hade gett upp hoppet om att få uppleva även fast jag "bara" är 25 år ung.

Och det kan ingen nånsin ta ifrån mig även om saker och ting förändras, varar för evigt eller tar slut förr eller senare...
Det som "alla" runt omkring mig redan har upplevt för länge sen eller flera gånger om och folk pratar och skriver om har jag också fått känna på och det är jag väldigt glad över.

På det sättet är JAG en vinnare !!
Eller så är jag en vinnare på många sätt men just på detta sättet är jag en vinnare...!

Hur som helst, mycket kommer bli annorlunda den kommande tiden och jag tror att det kommer att bli alldeles fantastiskt!

<3

No comments: