Friday, February 3, 2012

-13 grader och snö?

Jag är inte avundsjuk på er just nu kan jag berätta!!!
Jag svettas hellre i en tropisk miljö än fryser så mycket att vissa kroppsdelar domnar av!
MYCKET hellre!
Så därför kan jag säga att jag är mycket tacksam över vart jag befinner mig just NU!
Här är det varmt som fan för tillfället, inget superbra strandväder för det är mer molnigt än soligt men det duger ändå!
Solen gör mig så himla glad för den delen, eller den toppar humöret om man redan är glad och ifall man är lite sur så gör den det hela enklare..
Ibland när jag susar fram på moppen i solskenet och tänker på hur bra jag har det och hur mycket jag är glad över så börjar jag nästan skratta för mig själv, ser kanske flummigt ut men vad bryr jag mig om det just då? Inte ett skit :)

Meningen med livet är ett liv med mening!

Just nu känner jag lycka och passion och jag har mycket fina och bra saker runt mig och jag vet varje dag vad jag ska göra för att höja mitt humör eller uppskatta mitt liv ännu mer!
Visst, när allt kommer omkring så är det bara vanliga vardagssaker, men det beror på ur vilket perspektiv man väljer att se dom ur.. och så är det med ALLT!

Det finns personer i min närhet som är jävligt irriterande och dryga.. och sålänge jag håller fast vid att vara irriterad på dom så är det bara synd om MIG.. men om jag tänker på de personerna i min närhet som gör mig lycklig och glad så irriterar inte jag mig längre och då är det mest synd om dom personerna som är dryga...
Måste va drygt att vara en dryg person liksom!!

Och på tal om de fina personerna runt mig... De går att räkna på mina 10 fingrar om inte mindre, men de finns i mitt hjärta och det kommer suga att skiljas åt när den tiden kommer...
Jag försöker att inte ens tänka på det utan bara uppskatta den tiden vi har just nu... <3

No comments: