Sunday, June 21, 2009

Tveksamma beslut?

.

yo.
Det är en trött Annie idag.
Det syns på mina ögon.
Lite sömniga.
Men det är befogat, det blev en jävligt lång midsommarnatt.
Jag tänker inte dela några detaljer med er, men jag kan säga att jag vaknade upp på midsommardagsmorgon(lunch..) i sann Johan Glans-anda.
Där låg jag och tänkte, eh ja det va ju inte så farligt igår, men sen började minnet komma tillbaka och jag fick nån spasm när jag insåg alla fantastiska beslut jag tagit kvällen innan.
Under the influence..
Of that last tequila-shot 2 early in the morning..

Haha.
Tveksamma beslut.
Och totalt förbannat idiotiska beslut.
En och annan tragisk insikt.
Men efter ett tveksamt beslut så kan man iaf bättra sig!
Man lär ju inte göra om samma sak..
Eller??

har lite bilder som jag ska lägga upp sen.
See ya later calculator!

Go SHIT yourself.

.

No comments: