Tuesday, June 16, 2009

Dållia odds?




Igår gick jag och var lite småirriterad över att ingen verkade se mig.
Jag blev påkörd av barnvagnar och ingen flyttade sig när jag försökte komma förbi.
Tänkte vafan e jag osynlig eller??
Fast å andra sidan, så tänkte nog brudjäveln som jag cyklade rakt in i i morse.
Visst, jag kollade ner i marken men det var ju inte precis som att hon flyttade sig heller?

Och så började min dag, kände att jag hade dåliga odds.
Men lyckades vända på dem trots allt!
var lite rastlös på jobbet, men sen rulla allt på jättebra och min koalabebis kom in till mig och det var ett kärt återseende!
Äntligen!
Och sen var jag ute och rände ikväll och det kändes bra för seriöst trodde jag inte att jag skulle palla.

Just nu lyssnar jag på Black eyed peas nya album.
Sjuuuuuuuuukt bra.
Fucking awesome.

.

1 comment:

Josefine said...

Hahahahahaa fick ett *ASG* precis. Först av att jag såg bilden på kaninen (vet ju vart den kommer i från) blev inte bättre när jag läste att du hade blivit på körd av en barnvagn.