Sunday, June 7, 2009

Helgen summerad plus bilder!

.

Då var denna helgen nästan över!
Men det har varit en bra sådan.
Har verkligen tänkt mycket på mina vänner.. hur lyckligt lottad jag är som har så bra vänner som jag uppskattar och som uppskattar mig så mycket tillbaka.

Igår var vi ute i gessie och festade.
Eller ja, som jag gärna uttrycker mig, "det blir vad man gör det till".
Jag hade kul iallafall.
Mot slutet kunde jag konstatera att fyfan vad full jag är just nu.
Så då insåg jag mina begränsningar och satte ner ölflaskan.
Det snurrade ändå när jag skulle gå o lägga mig o vafan idag har jag.. eh, ja..vilat..
Halva dagen. Men jag behövde det.

Sen har jag träffat S, för en mysig fika på waynes.
Go mad och gott snack som vanligt..

Ett par goa återseenden har det varit denna helgen också.

Och lyckokänslor.
Och bekräftelse.
Och tacksamhet.
Och glädje över att han tänker på mig också.
Bara det lilla kan göra mig så himla glad.












.

gokväll!

No comments: