Tuesday, June 9, 2009

Full time pie-ass

.

Vilken slap in the face när alla bara; åh skatteåterbäring hit , skatteåterbäring dit!
Grattis alla motherfuckerzz, men seriöst sluta tjata!
VARFÖR SKRIVER ALLA EXAKT VILKEN SUMMA DOM HAR FÅTT PÅ SIN FACEBOOKSTATUS???
VEM BRYR SIG?
NO OFFENCE MEN MAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhHHH.

Jag vill såå gärna sticka nånstans.
Igen.
Jag hade kunnat göra det själv om ingen kunde följa med mig.
Sen vill jag sola för jag känner mig blek som blekningsmedel.
Men så är det. Soltimmarna rinner bort medans jag är inomhus och jobbar.
Inte i söndags iochförsig. Men då vilade jag.

Sen vill jag bara påpeka att vissa måste fan anstränga sig för att vara lite trevligare!!
Som idag t.ex, och detta händer ändå med jämna mellanrum, när en kvinna kom in i shopen och jag sa "Hej! Vill du ha hjälp med något"?

O HON SVARAR INTE ENS. Bara står där en stund o typ ignorerar mig och vänder på klacken och går. Jag vet att hon hörde mig.
Och ibland, så säger dom bara lite halvsurt; "nä". Utan att ens titta på en.
HÖRT TALAS OM "nejTACK"???

Själv så uppskattar jag jävligt mycket när jag går in i en butik och butiksbiträdet frågar mig, genuint och inte försäljarpåigt, ifall hon/han kan hjälpa till med något.
Och om jag INTE behöver hjälp så säger jag, näTACK, eller nä, men tack ändå!

LÄR ER HYFFS FÖR FAN!

Jodå. saått. Annars har jag då inget att klaga över!?

PUSS.




.

1 comment:

em said...

gillar bilden.