Wednesday, March 9, 2011

För jävelen!

Idag har jag känt mig som en sur jävel!
Man har ju sina bra OCH dåliga dagar, även i paradiset...!

Det började med att jag skulle hyra en moppe för dagen för vi skulle åka till tesco...
Personalen var också ena sura jävlar, och moppejävlen startade inte ens för där var så jävla lite bensin i tanken..
Så jag började svära och tvingade dom att starta den åt mig så jag kunde köra till macken istället för att bli lurad att köpa DERAS svindyra gasolin på jävla glasflaska..
När man bor här.. så är det fruktansvärt irriterande att vart man än går, så ska dom lura en på pengar..
Vi VET vad det ska kosta och får oftast det rätta priset, efter en lång jävla förhandling...
Som turist vet man också förmodligen att man blir lurad men det är ok för man är här för att spendera och det är fortfarande billigt jämfört med hemma...

Så jag vet inte riktigt var mitt bitchmode kom från idag... En sån dag man knappt orkar vara trevlig mot folk, men gör såklart sitt bästa för att dölja det!

Ibland har man såna dagar där man tänker för mkt, på vad som är, på vad som var, vad som kunnat vara, varför människor beter sig som dom gör, önskat att man kunde spola tillbaka tiden för att få uppleva ett visst ögonblick en gång till...

Jag tog min mp3spelare och gick ut en lång runda och det kan ha hjälpt lite för nu känns det bättre!

Så nu är jag en föredetta sur jävel som har tagit tag i sig själv och slutar gnälla NU...

No comments: