Thursday, February 24, 2011

One of those days...

Vaknade jag upp till det jävla alarmet, stängde av skiten och sov lite till.
Sovit sjukt dåligt så var knappast utvilad.
Men man kan inte ligga och dega i sängen när livet och solen väntar på en utanför dörren!
Jag och Karolina åkte iväg för att kopiera flyers och ta en fika på vårt stammis-ställe där dom har världens godaste kaffe och alltid blir lika glada när vi kommer förbi!
Gick senare längs hela stranden och delade ut flyers för baren...
La oss för att dega lite och sen gå och äta goood mat...
Resten av dagen har jag spenderat en del vid min kära DAOTA, läsandes av mail som fått mig att tappa hakan, laddandes av bilder som får mig att skratta.
Gick en promenad längs Chaweng Beachroad och fick lite välförtjänt oljemassage och shoppade lite på Boots...
Hem igen, trött som en gris, åt chokladmjölk och drack frukt och nu är det snart dags att knoppa in..
Imorgon är det Karolinas födelsedag och det lär nog bli en fullspäckad dag!

Allt väl, mår väl, farväl!

No comments: