Wednesday, February 2, 2011

Baaangkok!

Da var jag pa plats i den stora staden.. Stor ar en underdrift..
Men har kanner jag mig nastan som hemma, eller ja, iaf pa khaosan road, bor ett stenkast darifran..

Flygresan gick hur bra som helst, vart bara lite besviken over att det inte fanns underhallningsskarm pa satet framfor.. Sa jag underholl mig med att lasa, ata, sova (?), dromma..
Fick en trevlig stolsgranne ocksa, han bjod bort sin Baileys till mig, da fick han plus i kanten :P

Kanske later en aning flummigt, men om man bortser fran kramp i kroppsdelar da & da,sa alskar jag att flyga.. Man ar som i en helt annan varld, solen skiner alltid, och nar det ar soluppgang/nedgang sa ar man i en sagovarld...

Idag har jag atit padthai och druckit bade vattenmelonshake och iskaffe som ar mina favoriter...

Vaxat ben plus .. bikinilinje.. for forsta ggn i mitt liv..
In i salongen, langst bak i det lilla rosa rummet, forlorade jag min vax-oskuld..
FYFAN.. Sager jag bara...

Men vill man va fin.. osv osv..
Tanken var ju att jag skulle skamma bort mig sjalv idag, sa efter den parsen gick jag och fick mig lite valfortjant massage, som jag nastan somnade till..
Nasta projekt blir val att fa langa fina ogonfransar!

Karolina Witting kommer redan imorgonkvall, mer an valkommet!
Dagen kommer nog spenderas pa taket vid poooolen och kanske en svang ut i vimlet..

Hajjj po en stund!

ps. Mitt nya Thainummer: 0827079962

Use it or abuse it!

1 comment:

Värmland-Sanna said...

Lägger in en kommentar här på din blogg också då! :) Vi skrattade när du sa att Khaosan var som ett andra hem, likadant för oss! Åker dit igen på Söndag och då äre det nog 5e eller 6e gången vi är där ;) haha! Ögonfransförlängning igen allts, niiiiiceee!