Saturday, February 12, 2011

I got a pocket...

Full of sunshine!

Sen vi kom hit till Samui sa har det varit toppenvader vaaaarje dag, sa ja, vi tog med oss solen hit!

Det har varit fullspackade dagar... fullspackade av sol & bad & strandhang, party, ocksa har jag flyttat in i mitt egna lilla rum!

Eller lilla och lilla, jag skulle nog vaga pasta att det ar i samma storlek som min gamla lagenhet i svarje! Men jag betalar knappt halften sa mkt for den saklart :)

Jag tog bilder for att kunna lagga upp dom har, men nu har jag rakat ga ner till datan utan USBminnet sa det far komma nasta gang!


Jag borjar redan kanna mig som hemma, fast jag ar ju trots allt inte ny har iheller sa jag har sett manga bekanta ansikten!
Nastan alla har husdjur och jag blir skitsugen pa att uppfylla en gammal onskan och skaffa mig en liten kise.. Det ar inte helt omojligt!

Imorgon ska jag tydligen aka till Phuket.. Med nagra thailandska vanner och nagra andra, och tydligen ska vi ga pa nans brollop...Om inte det var nog sa ar det pa sjalvaste alla hjartansdag.. Fylld av karlek! haha. Vet inte riktigt var det taget kom ifran, men nog ar det ett tag alltid och jag hoppar pa det! Blir spannade! xD


Pa platinum i BKK, en hel javla affar BARA for alla hjartans dag!

Ok, nu ska jag ga ner till stranden och ta ett kvallsdopp! Min granne tar med sin pyttelilla hund sa hon ocksa far bada ...

Haj a ivajjjjj!

No comments: