Saturday, December 31, 2011

Nytt ar, ny start!

Jo, som ni ser sa har jag andrat bloggen lite... Tyckte det var lite trakigt med det gamla utseendet..
Snyggt eller?

Hur som haver, kande for att skriva lite sammanfattande om aret som gatt...
Ett ar jag har spenderat langt langt hemifran.. Pa bekanta platser, frammande platser..

Med bekanta manniskor, med framlingar.. Med bekanta manniskor som blivit framlingar...
Jag har varit med om sa otroligt mycket saker, manga fantastiska och vissa mindre bra..

Men allt har lart mig ett och annat, och nu ar det upp till mig att basera mina framtida beslut och onskningar pa det jag har lart mig!

Jag har haft otroliga naturupplevelser, pa egen hand och i gott sallskap.
Otroliga som i fantastiska, och otroliga som i .. Helt fucked up! Ursakta spraket!


Jag har traffat fina manniskor som har berikat mitt liv och vissa av dom kanske stannar med mig aven om vi skiljs at sa smaningom!
jag har aven traffat andra mindre trevliga manniskor men nu sahar pa rak arm kan jag inte komma ihag vilka dom ar for dom ar inte viktiga for mig.


Jag har lart mig valdigt mkt om landet jag har bott i och det ar saker jag kommer bara med mig inte bara i thailand utan overallt jag tar mig.
Det handlar om att ta seden dit man kommer och respektera andra manniskors livsstil och tro.

Jag har haft otroligt KUL har! Skrattat, skojat, festat, dansat .. Gjort smagalna saker som jag kanske inte trott om mig sjalv!
Pa ett bra satt saklart! Mitt sjalvfortroende och sjalvkansla har blivit annu battre an innan!

Nar detta aret borjade sa hade jag en skon harmoni i kroppen som har fadat bort lite pa senaste tiden och nasta steg ar att hitta tillbaka till
den kanslan!

Det finns sa manga mojligheter for det nya aret och om man bara befinner sig i harmoni sa kommer alla eventuella onskningar att sla in!
Vissa sager : du ar sa dum som tror att du bara kan gora si eller sa"

Problemet ar att dom som sager sa, ar sa dumma for att dom tror att dom INTE kan gora si eller sa!
Men det ar faktiskt inte mitt problem!

Det jag har saknat detta aret ar givetvis min familj och mina vanner darhemma..
Saker ar ju inte alls desamma utan er,. Men ni verkar ha klarat er fint anda och jag kan med all sakerhet saga att vi far mer tid tillsammans ar 2012!

Nan dag kan jag lagga ut lite bilder ocksa lite blandat kanska fran aret som gatt!

Nu ska jag aka och kopa fardigkokta agg pa 7eleven och gora mig en aggmacka med KALLES KAVIAR!!!
Lisas systerkom hit haromdagen och jag fick kaviar och skumtomtar! Fattar ni att jag ar glad eller!? Ha!

Idag ar det nyarsafton och det ska bli.... Intressant... Nyar ar anda overskattat, det kommer anda inte sla forra arets firande!
For det var saa kul! <3

Dags att gitta.. Hoppas alla far ett trevligt och mysigt firande och en toppenstart pa 2012!!
Jag ska tanka pa min familj och mina vanner pa tolvslaget, och ni kan tanka pa mig, det ar visserligen kl 6 pa kvallen for er men anda..
Och om nan av er kanner for att hora av er pa ert tolvslag sa ar jag sakert vaken.. Haha..

gOTT NYTT AR alla kara och nara!

No comments: